مدیریت طرح راهاندازی و توسعه B2B همراه اول
تجارب و تحقیقات بازار انجام شده در صنعت تلکام، نیاز کسبوکارها به محصولات و سرویسهای سازمانی در این صنعت را آشکار ساخت. خدماتی که نه تنها نیاز ارتباطی سازمانها را مرتفع نموده بلکه در کاهش هزینههای آنها نیز اثرات چشمگیری بر جای خواهد گذاشت. از اینرو شرکت فناوری و مدیریت روز ایرانیان بر آن شد تا به کمک بزرگترین اپراتور کشور شتافته و با تاسیس دپارتمان بازاریابی سازمانی همراه اول (همراه اول کسبوکار) و راهاندازی محصولات و سرویسهای مختص سازمانها، پاسخگوی نیاز مشتریان سازمانی این اپراتور باشد.
طرح راهاندازی و توسعه دپارتمان بازاریابی سازمانی همراه اول (B2B) که بیش از ۳ سال به طول انجامید با استخدام بیش از ۱۰۰ کارشناس خبره در حوزههای کاری مختلف بازاریابی، فروش، خدمات مشتریان، IT و فرآیندها و انجام ۱۲ بخش ذیل به اتمام رسید.
- استراتژی شرکتی و ارزش پیشنهادی
- خرید و تجهیز ساختمان شرکت
- طراحی فرآیندهای سازمانی
- طراحی و پیادهسازی نرمافزارهای شرکتی
- نیازمندیهای شبکه و IT
- استخدام و توسعه منابع انسانی
- طراحی و پیادهسازی برنامه قیمتگذاری
- تعریف راهکارهای استاندارد برای مشتریان شرکتی
- تبلیغات و بازاریابی
- مدیریت مشتریان سازمانی
- فروشگاهها و کانالهای غیرمستقیم فروش
- مدیریت مشتریان موردی
در قسمتی از این پروژه، از دانش و تجربه شرکت مشاور Sofrecom نیز در کنار تیم شرکت فناوری و مدیریت روز ایرانیان استفاده شد. سایر فعالیتهایی که علاوه بر موارد فوق در پروژه توسعه دپارتمان بازاریابی سازمانی در حال انجام بود میتوان به پروژه CBS (Convergent Billing System) ، CRM (CustomerRelationship Management) ، BI (Business Intelligence) با شرکت Ericsson و همچنین پروژه MVNE با شرکت Sisteer اشاره کرد.