info@imtmc.ir (۰۲۱) ۴۵۱۴۱۰۰۰

مدیریت طرح راه‌اندازی و توسعه B2B همراه اول

تجارب و تحقیقات بازار انجام شده در صنعت تلکام، نیاز کسب‌وکارها به محصولات و سرویس‌های سازمانی در این صنعت را آشکار ساخت. خدماتی که نه تنها نیاز ارتباطی سازمان‌ها را مرتفع نموده بلکه در کاهش هزینه‌های آنها نیز اثرات چشمگیری بر جای خواهد گذاشت. از اینرو شرکت فناوری و مدیریت روز ایرانیان بر آن شد تا به کمک بزرگترین اپراتور کشور شتافته و با تاسیس دپارتمان بازاریابی سازمانی همراه اول (همراه اول کسب‌وکار) و راه‌اندازی محصولات و سرویس‌های مختص سازمان‌ها، پاسخگوی نیاز مشتریان سازمانی این اپراتور باشد. 

طرح راه‌­اندازی و توسعه دپارتمان بازاریابی سازمانی همراه اول (B2B) که بیش از ۳ سال به طول انجامید با استخدام بیش از ۱۰۰ کارشناس خبره در حوزه‌­های کاری مختلف بازاریابی، فروش، خدمات مشتریان، IT و فرآیندها و انجام ۱۲ بخش ذیل به اتمام رسید.

  • استراتژی شرکتی و ارزش پیشنهادی
  • خرید و تجهیز ساختمان شرکت
  • طراحی فرآیندهای سازمانی
  • طراحی و پیاده­‌سازی نرم‌­افزارهای شرکتی
  • نیازمندی‌­های شبکه و IT
  • استخدام و توسعه منابع انسانی
  • طراحی و پیاده­‌سازی برنامه قیمت‌­گذاری
  • تعریف راهکارهای استاندارد برای مشتریان شرکتی
  • تبلیغات و بازاریابی
  • مدیریت مشتریان سازمانی
  • فروشگاه­‌ها و کانال­‌های غیرمستقیم فروش
  • مدیریت مشتریان موردی

در قسمتی از این پروژه، از دانش و تجربه شرکت مشاور Sofrecom نیز در کنار تیم شرکت فناوری و مدیریت روز ایرانیان استفاده شد. سایر فعالیت‌­هایی که علاوه بر موارد فوق در پروژه­ توسعه دپارتمان بازاریابی سازمانی در حال انجام بود می­‌توان به پروژه CBS (Convergent Billing System) ، CRM (CustomerRelationship Management) ، BI ‪(Business Intelligence)‬ با شرکت Ericsson و همچنین پروژه MVNE با شرکت Sisteer اشاره کرد.